boy-girl-www-yedooneh-hr-(30(

خدایاااااا زمین نمیای ....

boy-girl-www-yedooneh-hr-(30(

یه وقتایی هست که......

باید لم بدی یه گوشه و....جریان زندگیتو مرور کنی.....

و بگی به سلامتی خودم که انقدر تحمل داشتم....



نظرات شما عزیزان:

امیر علی sooti
ساعت12:14---12 دی 1392
شیما مر400 ک بهم سر زدی و نظر دادا بازم ای این کارا کن ک خیلی خیلی ثواب داره

sama-rad
ساعت17:31---11 دی 1392
اره مثل من....
عالیه عالی


zainab3
ساعت13:59---11 دی 1392
سيلللللللللللوم شيما جونم خوفى آجى؟

واقعا از اين مطلبى كه كذاشتى خوشم اومد

خيلى به من مياد مثل هميشه مطالب زيبايى ميزارى توى اين جند روزى كه ميام وبت مطالب تو خيلى دوس دارم توام بيشتر به وب من سربزن
پاسخ:باشه عزیزم حتما سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:, ساعت 12:26 توسط شیما |