خدایا

خدایاااااا زمین نمیای ....

خدایا

خدایا........

آغوشت را امشب به من میدهی ....؟

برای گفتن چیزی ندارم اما برای شنیدن حرف های تو گوش بسیار....

میشود من بغض کنم..؟؟

تو بگویی مگر خدایت نباشد که اینگونه بغض کنی....

میشود من بگویم خدایا...؟!!!!

تو بگویی جان دلم..؟؟!!

میشود بیایی ؟؟؟؟

تمنا میکنم.............!



نظرات شما عزیزان:

sama-rad
ساعت17:33---11 دی 1392
شیما جون سلام این پستت حرف نداشت
پاسخ:سلام مرسی گلم


آرمین
ساعت14:13---11 دی 1392
خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن
پاسخ:اره واققعا ای کاش میشد:(


neda
ساعت11:34---11 دی 1392
سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی وبلاگ شما هم خیلی قشنگه موفق باشی
پاسخ:سلام فدات


محمد
ساعت21:52---10 دی 1392
آهای زمستان!



حواست جمع باشد.



که دورتو و تمام شاعرانه هایت خط خواهم کشید اگر...



باآمدنت اوحتی"یک سرفه"کند...



شیما اینو تازه گذاشتمش تو وبم
پاسخ:قشنگه:)

پاسخ:اره قول میدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 10 دی 1392برچسب:, ساعت 20:8 توسط شیما |