ایرانسل

خدایاااااا زمین نمیای ....

ایرانسل

همین روزهاست که ایرانسل اس بده بگه

مشترک گرامی الان مدتیه جز من کسی به شما پیام نمیده

نظرتون چیه بیشتر آشنا بشیم؟؟؟!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

hosein
ساعت23:13---10 دی 1392
ههههه اگه شما هنوز قراره اس بده.من الان 2.3 ماهی هی پیام میده میگه بیا رفاقت کنیم.اما من زیر بار نمیرم.خخخخخخخ.
جالب بود این مطلبت.


سارا
ساعت12:20---9 دی 1392
سلام شیما جون من عاشق مطالب طنزم بیشتر بزار مرسی اومدی به وبم
پاسخ:سلام باشه مرسی عزیزم از پیشنهادت:)


zainab3
ساعت10:43---9 دی 1392
سيلوم شيما جونم خوفى آجى ؟؟؟

ممون از اينكه به وبم سرميزنى بيشتر بيا خوش حال ميشم وبت عالى عالى
پاسخ: سلام مرسی عزیزم من میام به شرط اینکه توهم بیای:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 8 دی 1392برچسب:, ساعت 22:10 توسط شیما |