دوستت دارم...

خدایاااااا زمین نمیای ....

دوستت دارم...

   تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است ....................

و صدایش دلنشین ترین ترانه من است.......

با بودنت برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم  .....چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی......

همیشه بامن بمان و بدان تا بیکران عشق عاشقانه دوستت دارم..........



نظرات شما عزیزان:

آرمین
ساعت22:30---7 دی 1392
چقدر تحویلش گرفتی شیدا؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: کیو تحویل گرفتم ؟؟؟عشق نداشتمو!!!!


saman0090
ساعت13:43---7 دی 1392
ممنون ازنظرت وب خوبیداری.
پاسخ:خواهش عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 7 دی 1392برچسب:, ساعت 12:28 توسط شیما |