دخترکم...

خدایاااااا زمین نمیای ....

دخترکم...

دخترکم....

هیچ گاه هم اغوشی هارا با عشق مقایسه نکن...

هیچ مردی در رختخواب نامهربان نیست......



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت13:37---5 دی 1392
سلام ...

بیشتر خودتونو معرفی کنین؟؟؟
پاسخ:چشم رو چشم دادا:)))


moshtagh
ساعت11:36---5 دی 1392
شیما جان تبادل لینک کنیم ورا جع به کارای هم اگه دوست داشتی نظر بدیم .این متنو دوست داشتم موفق باشی عزیزم

رضا
ساعت0:56---5 دی 1392
سلام شیما خانوم ممنون اومدی سر زدی وب خیلی خوبی داری هواشو داشته باش راستی لینکیدمت ممنون میشم بلینکیم نلینکیم میدم همون آدمه بخورت از ما گفتن بودن در ضمن من خشن میزنم ولی از یه مورچه هم لطیف ترم

محمدسراوانی
ساعت12:43---2 دی 1392
سلاممممممممممممممممممممممممممم ممممممممممممممممممممممممممممم من اومدم وای شیماااااااااااااااااااااااا رنگ متنارو رنگ روشن بزار یه کوری مث من بیاد چه طوری بخونه ولی وبت قشنگه موفق باشی بزم بهت سرمیزنم اگه دوستات داری تبادل لینک کنیم من وبتو لینک کردممممممممممممم باییییییییییییی
پاسخ:سلامممممم وااااای محمد چه با هیجان میای میری پسر......:))


احسان.حرمت سکوت
ساعت12:27---2 دی 1392
سلام شیما خانم

ممنون که به من سر زدین. وب زیبایی دارین موفق باشین
پاسخ:سلام خیلی ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 2 دی 1392برچسب:, ساعت 11:34 توسط شیما |