قصه ی تو....

خدایاااااا زمین نمیای ....

قصه ی تو....

من قصه ی تورا تا ابد اینگونه آغاز میکنم....

یکی بود.....

          هنوزم هست.....

                          خدایا همیشه باشد.....



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:20---20 اسفند 1392
سلام ابجی گلم

از حضور پررنگت در وبم سپاس گزارم

منم اپم

قابل دونسی ی سر بزن

نظر فراموش نش لطفا

منتظرت هستم
پاسخ:سلام حتما... لطفا آدرستو هیشه برام بزار...


Arad
ساعت14:20---18 اسفند 1392
مطالبت هم قشنگه هم جالب آورین
پاسخ:مرسی


نیاز
ساعت21:12---16 اسفند 1392
سلام عزیزم وبلاگت عالیه اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
پاسخ:باشه عزیزم من لینکت میکنم...


Alone
ساعت20:13---16 اسفند 1392
سلام نیستی.یهو گذاشتی رفتی دیگه بهم سر نمیزنی.بی وفااا. وبت عالیه موفق باشی.
پاسخ:چرا من که میام شما نیستی...!!!


reza
ساعت12:58---16 اسفند 1392
قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, ساعت 11:28 توسط شیما |